Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorcą z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 30 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, należy nas o tym poinformować w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład poprzez pocztę elektroniczną lub formularz) w przeciągu 30 dni od daty otrzymania towaru.
Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli zamówione produkty to rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
Nie respektujemy zwrotu towarów używanych, otwieranych i których opakowanie zabezpieczające zostało naruszone.
Jak dokonać zwrotu towaru?
1. Wypełnij dokładnie formularz odstąpienia od umowy dostępny na stronie. Możesz wybrać wersję elektroniczną lub druk, który dołączysz do przesyłki.
2. Wyślij zwracany towar na adres:
IKA ELEKTRONIKA s.r.o.
Čapkova 199/9
73701, Český Těšín
Česká Republika
Produkt powinien być odpowiednio zabezpieczony i zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu. Koszt wysyłki towaru pokrywa Klient.
3. Oczekuj na zwrot środków, który nastąpi w terminie do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży
Co dalej?
1. W pierwszej kolejności po otrzymaniu przesyłki zweryfikujemy zwrot. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu zostanie wystawiona korekta faktury sprzedaży, którą prześlemy na adres e-mail podany w zamówieniu.
2. Zwrot środków zostanie dokonanie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
WYMIANA:
Aby wymienić zakupiony towar, należy dokonać zwrotu produktu na powyższych zasadach zwrotu i następnie złożyć na stronie nowe zamówienie.
Formularz odstąpienia od umowy do pobrania znajdziesz tutaj:
Odstąpienie od umowyReklamacje
Wszelkie zgłoszenia reklamacyjne dotyczące niezgodności, wady produktu lub jego uszkodzenia należy kierować na adres sklep@ikakosmetyka.pl. W zgłoszeniu należy podać numer zamówienia, datę zakupu, krótki opis powodu reklamacji, dołączyć zdjęcia reklamowanego produktu i / lub przesyłki oraz dane kontaktowe.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej złożenia. O sposobie jej rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę na adres e-mail, podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.
USZKODZONA PRZESYŁKA
W przypadku uszkodzenia przesyłki i/lub jej ubytku należy spisać protokół szkody z kurierem lub zgłosić reklamacje na ekranie paczkomatu. Protokół powinien zawierać zdjęcia przesyłki oraz szczegółowy opis uszkodzenia i /lub ubytków. Następnie należy przesłać zgłoszenie reklamacyjne wraz ze sporządzonym protokołem szkody, opisem oraz zdjęciami drogą emial na adres: sklep@ikakosmetyka.pl
Formularz reklamacyjny do pobrania znajdziesz tutaj:
Reklamacja